First (very cold) day! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu First (very cold) day! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu

First (very cold) day!

Door: Mereltje

Blijf op de hoogte en volg Merel

03 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

hee Iedereen,

Daar waren we dan na een beetje vertraging in Belfast. Iemand van universiteit hefet ons opgehaald van de city centre busstation en heeft ons naar ons huisje gebracht met een busje. Het was wel erg koud dus gauw de kachel aan.... we hebben alle knopjes geprobeert maar helaas, het bleef koud. De volgende morgen was er al gauw iemand om het te repareren maar de nacht was erg koud hier, aangezien het sneeuwde! We hebben een leuk huisje met vier slaapkamers, een badkamer, een keuken en een woonkamer. De keuken is net nieuw! dus wel een luxe. De oven is zo nieuw dat de gebruiksaanwijzing er nog in ligt!

Jos en ik hebben gister twee mensen in het vliegtuig geirriteerd. Jos en ik hadden de slappe lach en ik geloof dat die mensen dat niet echt waardeerden... We hebben ons nog ingehouden met lachen moet je nagaan!

Wat er ook allemaal gebeurt is: we hebben in ieder geval lol!

Vandaag de universiteit bekeken en een rondleiding gehad. De gids zei: there are about a hunderd ways to get somewhere here! En dat is ook zo! het is een wonder dat ik deze computer gevonden heb zullen we maar zeggen!

Lieve mensen ik ga weer stoppen met dit verhaal! Ik wil nog een ding even kwijt: Op schiphol je omdraaien en weglopen van je liefje is het moeilijkste wat er is....

groetjes Merel

  • 03 Februari 2009 - 16:35

    Anneke:

    Gelukkig is de verwarming weer gemaakt, dus weg met de kou!
    Enne... voor dat je het weet is het 2 mei, dus genieten hoor.

  • 03 Februari 2009 - 19:04

    Sjoerd:

    hey liefje,

    wat vervelend nou dat je kachel het niet deed toen je aankwam, gelukkig doet ie het nu wel weer.

    tjah... normaal kruip je natuurlijk tegen mij aan...

    nu moet ik maar heel goed me best doen met warmte sturen (*straalt warmte*)

    knuffels en kus van mij

  • 03 Februari 2009 - 20:19

    Jeltsje:

    Hey Merel!

    Hoop dat jullie verwarming het blijft doen! Have fun daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Ik ga lekker studeren aan de St. Mary's universiteit in Belfast en daar heb ik enorme zin in!

Actief sinds 11 Dec. 2008
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 13684

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: