Alles doet pijn maar morgen St Paddy's! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu Alles doet pijn maar morgen St Paddy's! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu

Alles doet pijn maar morgen St Paddy's!

Door: Mereltje

Blijf op de hoogte en volg Merel

16 Maart 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Hallo Iedereen,

We zijn naar indianaland geweest, dat is een playground for adults. Je hebt hier dus allemaal klimdingen en glijbanen voor volwassenen! geweldig om heen te gaan! We zijn er met wat andere erasmusstudenten heen geweest, we waren met 16 man! en dan tikkertje doen is echt lachen gewoon!

De volgende dag was iets minder leuk, we zijn allemaal gewond ongeveer! Moes hefet haar buik open geschuurd, tjarda heeft zere ellebogen, mijn voet doet zeer alleen Jos is pijnvrij gebleven. Gelukkig heeft die zijn enkel verzwikt de volgende dag! ;)

Na de playground hebben we nog een feestje gehad waar ik het enorm gezellig heb gehad met iedereen. Jos heeft het ook erg gezellig gehad met Heather... laat ik het daar maar bij houden, de rest verteld hij zelf maar!

Zaterdag is Sjoerd aangekomen in Belfast. Lekker een week van elkaar genieten hier! Dus als ik niet veel post deze week weet je waar het door komt!

Morgen is het St. Paddy's day! Dus ik denk niet morgen iets te kunnen schrijven. Als ik morgen wel iets schrijf verontschuldig ik me vast want dat zal niet heel helder zijn denk ik. Lang leve de lol and a happy St. Paddy's day!

Mereltje

  • 16 Maart 2009 - 12:58

    Maaike:

    Mijn darmen worden alleen nog beschermd door een klein pleistertje :P

    En hoezo, ga je morgen drinken dan?

  • 16 Maart 2009 - 19:01

    Anneke:

    Veel plezier op de 17e en natuurlijk ook daarna en vooral genieten van jouw Sjoerd.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Ik ga lekker studeren aan de St. Mary's universiteit in Belfast en daar heb ik enorme zin in!

Actief sinds 11 Dec. 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 13679

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: