Valentijn en black mountain - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu Valentijn en black mountain - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu

Valentijn en black mountain

Door: Mereltje

Blijf op de hoogte en volg Merel

16 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Hee mensen,

Hier weer een berichtje!

Allereerst: ik heb een vet lief valentijnskadootje gekregen van Sjoerd! Kijk maar even bij de foto's, dan zie je het wel! dank je wel lieveling, je bent een schat!
Toen de postbodemevrouw het kwam brengen stond ik bij de deur en Maaike keek of het wel voor ons was. het volgende gesprek:
Maaike: wat een doos!
Merel: o echt waar? (helemaal happy)
Maaike: nee die vrouw!
Wij lachen met z'n tweeen!

Maaike en ik zijn gister richting black mountain gelopen en gezocht naar een aantal bezienswaardigheden die we in een folder gezien hadden. Het was erg raar om in die wijk te lopen. Een van de scheidingsmuren loopt erlangs en de sfeer was erg bedrukt. Veel huizen hebben op de schutting achter hun huis prikkeldraad hangen. Maaike en ik voelden ons niet thuis daar, een vreemd depressief gevoel...
Het is Belfast, de city of the Troubles maar toch deze muren staan nog steeds en geven nog steeds een vreemd gevoel.

Jos en Tjarda zijn vrijdag vertrokken naar Schotland dus de Moes en de Merel zijn alleen thuis: party! zou je zeggen! helaas wij zijn lekker saaie mutsen en lezen onze boekjes ;) We hebben in ieder geval plezier.

Deze week ergens post ik wel weer wat hoor! groetjes aan iedereen daar!

PS: Hier wat foto's. alles staat door elkaar hoor!
http://picasaweb.google.co.uk/Merel.McBird

  • 16 Februari 2009 - 12:08

    :

    Geen foto's zie boosheid! :P

  • 16 Februari 2009 - 13:19

    Rudy Veiga Da Palma:

    Leuk dat je ver van huis toch een cadeautje krijgt!

  • 16 Februari 2009 - 13:31

    Kristien:

    Wat schattig! Ik krijg als het goed is straks nog een pakketje van mijn lover, die had hem vorige week maandag al verstuurd maar de postbodes zijn hier erg langzaam en ze brengen niet eens post op zaterdag:S Dus heb ik nog wat te goed:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Ik ga lekker studeren aan de St. Mary's universiteit in Belfast en daar heb ik enorme zin in!

Actief sinds 11 Dec. 2008
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 13673

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: