Lezen en NINJA-license - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu Lezen en NINJA-license - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu

Lezen en NINJA-license

Door: Mereltje

Blijf op de hoogte en volg Merel

21 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Hallo Iedereen,

Hier maar eens een nieuw berichtje van Merel. Het wordt lang niet zo interessant als die van Tjarda en Jos hoor maar dat kan ook haast niet aangezien die een week naar Schotland zijn geweest! Die mutsen waren vergeten te vragen hoe lang de reis duurde... Ze zijn gister om drie uur vertrokken en waren om half elf 's avonds bij ons thuis... Duurde iets langer dan gedacht, maar ja Schotland is niet een klein landje...

Maar goed dat zal je allemaal wel lezen op hun blog!

Ik heb deze week bijzonder weinig gedaan aan interessante dingen gedaan. Ik heb gelezen en nog meer gelezen en o ja ik heb ook nog gelezen... en daarnaast een beetje aan school werk gedaan. En als laatste heb ik nog wat gelezen. Heerlijk lekker in stilte gelezen! maar ja nu Tjar en Jos weer terug zijn ist gedaan met de rust! :p

Het enige waar Moes en ik de scoop hebben is op onze enige echte studentpass! Er werd daar ter plekke een foto gemaakt dus ik sta heel mooi met mijn hoofdje erop. Op mijn trui kun je nog net lezen: NINJA. dus het is stiekum ook mijn NINJA license geworden... (Niemand zeggen hoor :D)

Mensen ik houd er weer eens mee op!

Groetjes van (belezen) Mereltje

  • 21 Februari 2009 - 10:41

    Anneke:

    Lezen is natuurlijk wel heerlijk. vooral als dat in alle rust kan, haha.
    maar goed, het is uit met de rust, daar tegen over staan weer: gezellige verhalen!!!!!
    Lieve groet van Anneke

  • 22 Februari 2009 - 10:04

    Miriam:

    Hallo belezen zuster!
    Hoe gaat het met je? Wat ik lees lijkt het allemaal prima. Hoeveel ga je eigenlijk naar school daar? En moet je dan een Ninja uniform aan?! Haha, ben ook benieuwd welke presents je al uitgepakt hebt, en of je ze leuk vindt. Succes met de hernieuwde drukte in je huis en veel groetjes, jezus.

  • 27 Februari 2009 - 14:19

    :

    Hola chick!! (H)vette gezelligheid ook aan die kant lees ik al? Nogsteeds errgggg gezellig met zn allen? wij vermaken on nogsteeds!!

    have fun!! bu''ums up!;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Ik ga lekker studeren aan de St. Mary's universiteit in Belfast en daar heb ik enorme zin in!

Actief sinds 11 Dec. 2008
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 13690

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: