St paddy's! w00t - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu St paddy's! w00t - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu

St paddy's! w00t

Door: Mereltje

Blijf op de hoogte en volg Merel

20 Maart 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Hee iedereen!

Hier een verslagje over St. Paddy's! Het was supergezellig! Iedereen had zich groen aangekleed: ik had een groen tshirt met 'feeling lucky?' erop, en een grote groene hoed. mijn haar was ook groen. Moes was denk ik het groenst van allemaal. zelfs haar onderbroek was groen vertelde ze vol trots ;)

We zijn met een groep andere erasmus studenten richting stad gelopen rond een uur of elf in de morgen. Onderweg veel toeterende auto's waar we uiteraard vrolijk naar hebben teruggezwaaid!

In de stad hebben we langs de weg gestaan om de optocht te bekijken maar we bleken zelf ook een behoorlijke attractie te zijn want veel fotografen maakten foto's van ons. We hebben zelfs in de online versie van de belfast telegraph gestaan! De parade was erg leuk met bijvoorbeeld schattige kinders erin die verkleed waren als snoepjes in de willie wonka chocolate factory. Heel erg schattig!

Daarna besloot het grootste deel van de groep richting de unbiversiteit te lopen. Wat een pokkeeind zeg! ik had een zere voeten! Sjoerd en Moniek waren het met mij eens qua zere voeten gelukkig. Toen er niks te doen bleek te zijn in de university union gingen we nog verder lopen totdat we moniek, sjoerd en ik zoiets hadden van: we nemen een taxi naar huis en gaan vanavond wel weer uit. Thuis hebben we lekker even rustig gezeten en ik heb lekker even gedouched (helaas daar ging mijn groene haar :( ) 's avonds hebben we wat te eten gehaald en hebben dat lekker in de kroeg (the red devil) opgegeten. Moniek had iets heel heets als avondeten. Dat heeft ze gedeeld met Maxi, er kwamen nog net geen vlammen uit z'n oren maar hij had het gevoel in de fik te staan zei hij! wat hebben we gelachen. Na het eten uiteraard gezellig verder gedronken met iedereen!

Al met al een gezellige dag met veel lol! echt iets wat je een keer meegemaakt moet hebben en ik ben blij dat we hier waren op st. paddy's!

  • 20 Maart 2009 - 15:05

    Mayke:

    Hey mereltje!

    Wat een verschil iedere keer. De ernstige/minder leuke en de mooie/vrolijke berichten wisselen elkaar telkens af. Mooi dat het deze keer een leuk bericht was!

    liefs, Mayke

  • 20 Maart 2009 - 15:51

    Anneke:

    Hey Merel,
    Jullie hadden wel mee kunnen lopen in de parade, zo mooi zagen jullie er uit!

  • 20 Maart 2009 - 16:21

    Tjar:

    Dat was niet Moes met de groene onderbroek... ;)

  • 20 Maart 2009 - 16:21

    Maaike:

    Ik weet niet welke onderbroek je het over hebt, groene onderbroeken heb ik niet :P Lol
    Maar ja, ik was wel de groenste!!

  • 25 Maart 2009 - 13:28

    :

    Echt jammer dat ze in Zweden geen St patty's day vieren! Klinkt allemaal erg gezellig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Ik ga lekker studeren aan de St. Mary's universiteit in Belfast en daar heb ik enorme zin in!

Actief sinds 11 Dec. 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 13686

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: