And now, the end is nigh..... - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu And now, the end is nigh..... - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu

And now, the end is nigh.....

Door: Merelina

Blijf op de hoogte en volg Merel

01 Mei 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Ik zal beginnen met mijn laatste blog met een gewone update met wat ik nog gedaan heb deze week:
Woensdag was Wolverine! jeej! gaat dat zien allemaal. Leuke film met leuke shots van Hugh Jackman. Nou leuk.... zeg maar lekker. Goed zal verder niet in details treden. Het was hartstikke druk bij de bios en er zaten al een stuk of 25 man te wachten voor de zaal. Ik ging op een gegeven moment kijken of ik al naar binnen mocht. In de zaal zei de schoonmaker dat hij net weg wilde gaan en dat ik dus wel mocht blijven zitten. Ik gauw terug gelopen en (in het nederlands) gezegd: komen jullie? Dus dat waren 4 Nederlanders eerst naar binnen en 20 Ieren er achter aan! wij hadden dus de mooiste plekjes! We kwamen Anna ook nog tegen in de bios dus was extra gezellig!

Donderdag heb ik niet zoveel gedaan, behalve beetje relaxen. 's avonds zou ik mee naar een pubtour maar ik had al twee dagen hoofdpijn dus alcohol drinken leek me niet zo slim. Ben dus lekker thuis gebleven.

Vandaag opgeruimd want de huisbaas komt straks. Daarna naar City centre om nog wat kadootjes op te pikken en daarna uit eten te gaan. De koffers zijn al gepakt en staan klaar voor vertrek.
Tjarda vliegt waarschijnlijk ook mee met ons. Haar vader heeft eens even een hartig woordje met de ambassade gesproken en nu kan ze een paspoort ophalen in Dublin. Heel avontuur maar dan vliegt ze wel mee! Gelukkig maar.

En toen was het ineens 1 mei en gaan we morgen terug naar Nederland... What the hell? Wat is de tijd snel gegaan! Ik heb veel mensen gemist en veel dingen geleerd/gezien. Maar ik kan je wel zeggen: I did things my way...

Ik heb met plezier jullie berichtjes gelezen, en hoop jullie allemaal snel weer te zien in real life!

liefs en digiknuffel voor iedereen!

  • 01 Mei 2009 - 19:32

    Anneke:

    hey Merel,
    ja wat is de tijd toch ook weer omgevlogen.
    gelukkig komen jullie ook met z´n vieren weer terug, pfff al was het wel spannend.
    Goede reis en we zien elkaar morgen!

  • 18 Februari 2010 - 17:29

    Maaike:

    eej merel,

    ik zou graag meer over engeland te weten willen komen aangezien ik mogelijk voor mijn studie hier stage wil gaan lopen. Ik studeer aan de NHL en hoor graag van je. Mijn mail is spidertoyou@hotmail.com.

    xx

    Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Ik ga lekker studeren aan de St. Mary's universiteit in Belfast en daar heb ik enorme zin in!

Actief sinds 11 Dec. 2008
Verslag gelezen: 2148
Totaal aantal bezoekers 13667

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: