eerste bericht - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu eerste bericht - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu

eerste bericht

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

11 December 2008 | Nederland, Oosterwolde

Hallo iedereen,

Hier dus mijn eerste bericht. Ik ga dus op 2 februari naar Ierland en wel naar Belfast! Daar ga ik vier courses volgen aan St. Mary's University. Ik heb er erg zin in en hoop dat jullie meegenieten vanuit Nederland!

liefs mereltje

  • 30 December 2008 - 15:57

    Tjarda Kruiter:

    Samen met mij!!!!!!!!!!!!!!!

    En Moes en Jos natuurlijk ;)

    We hebben er zin in :D ^^

  • 21 Januari 2009 - 16:28

    Roelien:

    Hi Merel

    I wish you lots of interesting experiences and fun in Belfast. I'll read your weblog as often as I can

    Roelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Ik ga lekker studeren aan de St. Mary's universiteit in Belfast en daar heb ik enorme zin in!

Actief sinds 11 Dec. 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 13698

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: