De Liefde voor NHL en helikopters - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu De Liefde voor NHL en helikopters - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu

De Liefde voor NHL en helikopters

Door: Mereltje

Blijf op de hoogte en volg Merel

13 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Hee iedereen,

Hier weer eens een verhaaltje van mij! Er is in de tussentijd niet veel gebeurd hier eigenlijk...

We hebben maar eens gekeken wat we eigenlijk voor school moeten gaan doen hier in Belfast. Iedereen had zoiets van "o dat hadden we van te voren moeten doen..." Ik wordt er maar chagrijnig van dat school van ons verwacht dat we op magische wijze weten dat er een document online staat of dat we ons ergens in moeten schrijven voor een blackboardcourse. :(
Maar ja dat is school nu eenmaal.

Over de bommen hebben we niet veel meer gehoord dan we al wisten. Alleen vanaf de dag dat die bommen gevonden zijn, patrouilleert er elke nacht een helikopter boven onze wijk. Aan de ene kant een veilig gevoel aan de andere kant: weet je hoe irritant dat ding is als je probeert te slapen? Maar goed ik slaap liever niet dan dat er iets gebeurt...

Maandag post ik wel weer denk ik dus tot maandag!

Groetjes merel

• 13 Februari 2009 - 11:29

Emma:

Kwam er eergister achter, die documenten over MP en de gewone opdrachtenmap. Ik dacht dat het -wat normaal wel zo is- aan mij lag, maar dit keer dus niet. :P

Liefs!