Ice cream from hell anyone? - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu Ice cream from hell anyone? - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Merel Oostdam - WaarBenJij.nu

Ice cream from hell anyone?

Door: Mereltje

Blijf op de hoogte en volg Merel

02 Maart 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Hallo Iedereen!

We have an Icecreamvan from Hell here in Belfast! Run for your life! Er rijdt hier in onze wijk een ijscoman rond in zo'n busje met een muziekje erin. De juiste enige echte verklaring is dat hij uit een andere dimensie komt. Hij zit achter ons aan denken we. Het allerengste aan deze hele ijscoman is dat we hem niet zien... we horen hem alleen dichterbij komen... en dan is ie weg. Dan gaat ie waarschijnlijk weer terug naar zijn eigen dimensie. Af en toe hoor je hem om drie uur snachts door de wijk rijden dan wordt je wakker van dat creepy (enorm valse) blije muziekje. Als hij toeslaat verdwijnt degene waar hij achter aan zit spoorloos, het enige wat hij achterlaat is een getekende ijsco op de muur... muhahaha.

Het kan natuurlijk ook een man zijn die geen andere auto heeft dan deze en daar dus vaak mee rijdt. Maar dat klinkt helemaal niet logisch dat zijn jullie uiteraard met me eens...

Binnenkort meer over onze avonturen hier.
Liefs Mereltje (met een dikke knipoog)

• 02 Maart 2009 - 18:57

Frank:

Wow Merel, heftig :O
    Willen jullie wel heel goed uitkijken voordat jullie over straat gaan? En wees er altijd zeker van dat hij (of zij??) uit de buurt is..

En anders gaan jullie wegens veiligheidsredenen terug naar Nederland!

Ik hoop jullie weer levend terug te zien in Leeuwarden .

Groets,
    Frank

• 02 Maart 2009 - 19:02

Tjar:

It's coming for us!!!!! Heeeeeelp!!!

• 02 Maart 2009 - 19:22

Anneke:

Hoi Merel
    Een spannend verhaal, blijf over je schouder kijken!

• 04 Maart 2009 - 12:01

Kristien:

Oew dit klinkt allemaal wel erg scary! Ik ben wel heel benieuwd naar die ijscoman, kun je niet een keer snacht wakker blijven en dan stiekem een foto maken als ie langskomt?:P

Nou ik hou je blog in de gaten over deze mysterieuze ijscoman